lørdag 21. september 2013

Fineste skatten på lenge

Dro avgårde på garasjesalg i dag.
Tok med meg fire hobbybøker hjemmefra ettersom jeg
hadde tenkt meg innom en bruktbutikk i sammen slengen.
Hadde hørt av mannen (til damen som driver butikken) at hun var interessert i slike bøker.

På garasjesalget ble det lite gull.
Kjøpte en CD av Turboneger og David Bowie.

Så prøvde jeg lykken på bruktbutikken...
Damen ville ha bøkene 
jeg spurte om jeg kunne få denne i bytte





-og det fikk jeg...

Lykke :)
Jeg var veldig fasinert av slike som barn.
Vi hadde ingen hjemme, men da vi var på besøk kunne jeg sitte
og dytte på kulene en evighet.

Denne er lagd i Hellerup i Danmark,
Scandia design står det under.

Jeg her vært på leit etter en slik i flere år -
så det var veldig gøy med napp i dag.
Trengte ikke kjøpe blomster til bordet i dag,
dette er blomst fin nok for meg.

Ha en fortsatt finfin lørdagskveld :)

4 kommentarer:

  1. Den var kul. Har ikke sett sånn før jeg.
    Kjekt når en finner noe en har ønsket seg lenge.

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  2. åå slik hadde jeg da jeg var liten, men jeg hadde bare sølvkuler.. Har glemt at jeg hadde slik, og aner virkelig ikke hvor den har tatt veien...
    Morsomt at de fortsatt finnes!

    Fortsatt flott søndag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Følte meg veldig heldig da jeg fant denne ja, er stygt redd for at de fleste har havnet i søpla...

      Slett
  3. De er stilige. Jeg hadde en sånn med bare oransje kuler da jeg var ungdom. D

    SvarSlett